Financial Independent

Verslag Business Bootcamp Open Circles

Maandag 24 september.
Ik krijg een akkoord dat ik mee mag doen met het “IK start smart”project van de K.v.K. Arnhem. Gelukkig ik sta er niet meer alleen voor en mag nu een coach zoeken die mij gaat helpen een business op te starten als Natuurgeneeskundig Therapeut.

Woensdag 26 september
Mijn eerste gesprek is met een vrouw die mij wijst dat het tijd is voor een andere Mindset. Waarop ik aan haar vraag waar ik deze dan kan gaan halen? Zij verwijst mij door naar Open Circles.

Zaterdag 29 september
Rijd ik naar Blokhoeve 1 te Nieuwegein waar ik mijn eerste kennismaking heb met Vered Neta van Open Circles. Zij geeft een training “Financial Indepence for Women”, en ik wordt geraakt en denk: hier moet ik zijn.

Zaterdag 6 oktober
Opnieuw rijd ik naar Nieuwegein; deze keer voor de Business Bootcamp, waar bijna 1000 mensen elkaar ontmoeten. Tijdens deze training krijg ik echt focus en besluit voor mijn droom te gaan, waar ik tijdens de 2 dagen training gelijk mee aan de slag ga. Aan het eind van de training besluit ik dat beetje geld wat ik nog heb, in te zetten om te leren financieel vrij te worden. Ik boek de training: “Financial Independent” en krijg de trainingen: “Master Entrepreneur” en Breakthrough to Succes” er gratis bij.

Zondag 2 december
Mijn training Financial Independent zit er op. Moe, voldaan maar ook vol van alle indrukken keer ik weer naar huis. Mijn droom wordt helderd en scherp.
Ik weet nu wat ik wil.
Ik zou dan ook iedereen die loopt te klungelen mijn zijn bedrijf willen oproepen om
naar de komende http://www.businessbootcamp.nl te gaan.
Wanneer je mij een plezier wilt doen gebruik dan onderstaande link
dat geeft mij een punt voor een vervolg cursus.
http://www.businessbootcamp.nl/blog

Leave a comment